Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikační strategie společnosti Buket, s.r.o.
Autor: Ratulovská, Dominika
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Předmětem této práce je vytvořit online komunikační strategii společnosti Buket, s. r. o. Teoretická část práce bude věnována marketingové komunikaci, analýze prostředí a internetové reklamě jako součásti komunikačního mixu. Praktická část práce bude pojednávat o současném stavu online komunikačních aktivit společnosti ve srovnání s konkurencí. Před samotným návrhem strategie proběhne seznámení se se segmentem zákazníků, samotnou konkurenční výhodou společnosti a možnými příležitostmi na trhu. Následně bude navržena ideální online komunikační strategie se zaměřením na splnění předem stanovených cílů. V závěru práce bude shrnuto doporučení, které vyplyne z navrhovaného řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39244
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ratulovská_2016_dp.pdf 2.324Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ratulovská_2016_op.pdf 709.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ratulovská_2016_vp.pdf 652.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet