Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu |
Autor: |
Kutalová, Alice
|
Vedoucí: |
Kozmíková, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická část aplikovaná na společnost Baltaci. Po nastínění komunikačního mixu bude práce zkoumat jeho možné nedostatky, ke kterým budou přidané návrhy na jeho vylepšení. Další část bude zaměřena na SWOT analýzu společnosti. V poslední části budou navrhnuty různé reklamní kampaně, které by pro společnost mohly být užitečné. Předpokládaným závěrem této práce je podrobný rozbor komunikačního mixu společnosti, návrhy na jeho vylepšení a návrhy reklamních kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39237
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
44536
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet