Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Autor: Horonyová, Veronika
Vedoucí: Pernický, Jiří
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39230
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44529


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horonyová_2016_dp.pdf 2.476Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horonyová_2016_op.pdf 634.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
horonyová_2016_vp.pdf 598.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet