Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC |
Autor: |
Horonyová, Veronika
|
Vedoucí: |
Pernický, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39230
|
Datum:
|
2016-03-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44529
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet