Využití nástrojů digitálního marketingu při propagaci hudebního klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů digitálního marketingu při propagaci hudebního klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů digitálního marketingu při propagaci hudebního klubu
Autor: Vejmola, Martin
Vedoucí: Reichman, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce bude věnována oblasti digitálního marketingu, který bude jedním z nejdůležitějších a nejefektivnějších nástrojů novodobého komunikačního mixu. První část práce bude zaměřena na teoretické poznatky z oblasti digitálního marketingu obecně, a dále pak internetového marketingu v konkrétnější rovině. Bude představovat, jak základní funkci, principy a využití nástrojů internetového marketingu, tak i podrobnější náhled na jednotlivé nástroje a specifika. V praktické části bude poté popsána analýza portfolia dosavadních nástrojů využitých v Brněnském hudebním klubu Sono Centrum. Následně bude navržen koncept, postup a doporučení pro využití nástrojů ke zvýšení efektivity digitální propagace a komunikace v Sono Centru. Praktická část bude navazovat na získané informace z teoretické části, které budou dále implementovány do návrhu ideální formy internetové komunikace dané společnosti tak, aby maximálně kopírovala její potřeby a očekávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39227
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 44526


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vejmola_2016_dp.pdf 2.669Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vejmola_2016_op.pdf 709.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vejmola_2016_vp.pdf 679.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet