Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o. |
| Autor: |
Šilhánová, Jana
|
| Vedoucí: |
Drgová, Jarmila
|
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce jsou na základě zjištěných poznatků, výsledků dotazníkového šetření a přání managementu sestaveny čtyři návrhy eventů pro různé modelové typy cílových skupin, které bude společnost Bottico, s. r. o. využívat při organizování svých zážitkových programů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39223
|
|
Datum:
|
2016-03-04 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet