Marketingová strategie IT firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie IT firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie IT firmy
Autor: Žáčková, Alena
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39220
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žáčková_2016_dp.pdf 2.711Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žáčková_2016_op.docx 122.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
žáčková_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet