Marketingová strategie IT firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie IT firmy |
Autor: |
Žáčková, Alena
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie konkrétní IT společnosti na základě teoretických východisek aplikovaných na její aktuální stav. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje marketingového plánování. V praktické části je popis dané společnosti a na základě relevantních teoretických východisek provedeny analýzy dané společnosti. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39220
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
44517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet