E-shop a jeho optimalizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
E-shop a jeho optimalizace |
Autor: |
Vahalíková, Elena
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá optimalizací e-shopu AGROsvětla.cz, který se specializuje na on-line prodej originálních světlometů, zrcátek, majáků a dalšího příslušenství pro zemědělské stroje. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy týkající se elektronického marketingu a jeho forem. Dále také zásady tvorby e-shopu, jeho analýzy a možnosti optimalizace jak pro vyhledávače, tak i pro zákazníky. Teoretickou část uzavírá metodika šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část se soustřeďuje na uživatelský výzkum pro e-shop AGROsvěla.cz, který zahrnuje osobní rozhovory (interview) se zástupci CS, identifikaci konkurence, komparativní analýzu webových stránek e-shopu s nejvýznamnějšími konkurenty a analýzu klíčových slov. Na základě analýzy sekundárních dat a primárního marketingového šetření u potenciálních zákazníků jsou v projektové části práce navržena potřebná opatření a plán pro následnou optimalizaci e-shopu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39216
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44513
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet