Sportovec jako součást marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sportovec jako součást marketingové komunikace |
Autor: |
Urbánek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativní výzkum a na základě výsledků jsou přiřazeny jednotlivé archetypy k vybraným sportovcům. Projektová část navrhuje využití archetypů vybraných sportovců k nalezení či upevnění sponzorských partnerství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39214
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44511
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet