Sportovec jako součást marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sportovec jako součást marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sportovec jako součást marketingové komunikace
Autor: Urbánek, Tomáš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na individuální sportovce jako součást marketingové komu-nikace. Práce se zabývá analýzou vybraných sportovců, jejich přirazením k jednotlivým archetypům a následným návrhem marketingové využitelnosti. V teoretické části je vyme-zen pojem sponzoringu, jeho využití v marketingové komunikaci a popis jednotlivých ar-chetypů. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativní výzkum a na základě výsledků jsou přiřazeny jednotlivé archetypy k vybraným sportovcům. Projektová část navrhuje využití archetypů vybraných sportovců k nalezení či upevnění sponzorských partnerství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39214
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44511


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
urbánek_2016_dp.pdf 2.141Mb PDF Zobrazit/otevřít None
urbánek_2016_op.doc 158.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
urbánek_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet