Event marketing v Radiu Čas

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing v Radiu Čas

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing v Radiu Čas
Autor: Šindelková, Barbora
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje jednomu z trendů v moderní marketingové komunikaci event marketingu. Tématem práce jsou event marketingové aktivity v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání je regionální rozhlasová stanice Radio Čas. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů event a event marketing, jejich specifikům a charakteristice jednotlivých typů a forem eventů. Dále bude pozornost věnována rozhlasovému trhu a metodám měření poslechovosti rozhlasových médií a úvodu do problematiky. Obsahem praktické části je event marketing v Radiu Čas a analýza jeho aktivit v této oblasti. Na základě skutečností zjištěných kvalitativní obsahovou analýzou budou popsány typy eventů,které stanice realizuje, a jejich vliv na výsledky poslechovosti. Projektová část navrhuje realizaci vhodného eventu, který lze v rádiu aplikovat do jeho marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39211
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44506


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šindelková_2016_dp.pdf 15.90Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šindelková_2016_op.doc 460.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šindelková_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet