Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh |
Autor: |
Šichtanc, Michal
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá nákupním chováním českých spotřebitelů v oblasti batohů a brašen na notebook, na základě čehož navrhuje komunikační strategii americké značce Everki pro vstup na český trh. Obsahuje rešerši literárních zdrojů, které zkoumají nákupní chování, marketingovou komunikaci a vliv kulturního prostředí. Na základě této rešerše je vytvořena analytická část, která představuje značku Everki, její konkurenty a obsahuje primární dotazníkové šetření, které zkoumá specifika nákupního chování českých spotřebitelů. Tato východiska jsou následně využita pro vytvoření návrhu komunikační strategie značky Everki pro vstup na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39210
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44505
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet