Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Autor: Procházková, Edita
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny současného přetrvávajícího sta-vu, ale rovněž odhalit důvody možných bariér pro efektivnější využívání ženského hlasu v rozhlasové reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39205
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44498


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházková_2016_dp.pdf 2.450Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházková_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházková_2016_vp.docx 159.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet