Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě |
Autor: |
Procházková, Edita
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analýza rozhodovacího procesu u volby použití hlasu mluvčího při tvorbě rozhlasové reklamy v konfrontaci se současným stavem, kdy, dle dostupných pramenů a současných výzkumných šetření, směřuje orientace zadavatelů i tvůrců rozhlaso-vé reklamy k preferenci mužského hlasu, a to i v případě genderově neutrálních produktů. Na základě kvalitativního šetření pak nejen odhalit příčiny současného přetrvávajícího sta-vu, ale rovněž odhalit důvody možných bariér pro efektivnější využívání ženského hlasu v rozhlasové reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39205
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet