Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
Autor: Jankovič, Zdeněk
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce "Mobilní (r)evoluce význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace" se zabývá mobilní reklamou. Práce je strukturována do tří částí. Teoretická část DP pojednává o významu a postavení mobilní reklamy v rámci digitálně komunikačního mixu a vymezuje důležité pojmy. Popisuje také vývoj mobilní reklamy, její formy a možnosti. Analytická část DP je zaměřena na aktuální analýzy, statistiky, trendy a předpovědi do budoucna. Tato kapitola hledá odpověď na otázku, jak si stojí mobilní reklama nyní a jaký je výhled do budoucna. Praktická část DP analyzuje reálné kampaně značek a společností, které s mobilní reklamou pracovaly, a ukazuje, co jim to v praxi přineslo. Kapitola také dává doporučení, jak mobilní reklamu používat efektivně. Cílem DP je předložit aktuální informace, analýzy, statistiky a trendy na poli mobilní reklamy a také naznačit, jakým směrem se bude mobilní reklama v ČR dál ubírat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39191
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44481


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jankovič_2016_dp.pdf 2.590Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jankovič_2016_op.docx 122.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jankovič_2016_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet