Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv společenské odpovědnosti na image hotelu Augustiniánský dům |
| Autor: |
Dvořáková, Lucie
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti, jejího vlivu na firemní image a také jakým způsobem vnímají prováděné CSR aktivity zaměstnanci společnosti. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku základních pojmů týkající se oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury, podnikové etiky a interní komunikace. Teoretická část je rešerší odborné literatury a je stavebním prvkem pro praktickou i projektovou část práce. Praktická část práce se věnuje charakteristice hotelu Augustiniánský dům a analýze prováděných aktivit společenské odpovědnosti. Dále praktická část obsahuje dotazník určený zaměstnancům hotelu a vyhodnocení výsledků dotazníku. V projektové části se práce věnuje návrhu implementace vhodných aktivit společenské odpovědnosti na základě očekávání klíčových skupin stakeholderů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39184
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44474
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet