Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o. |
Autor: |
Dvořák, Ondřej
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a marketingovému výzkumu. Shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována průzkumu, které objasňuje celkové vnímání CSR aktivit a vliv CSR na firemní image u jednotlivých zaměstnanců. Tomuto průzkumu předchází analýza současných CSR aktivit ve společnosti Greiner Assistec s.r.o. Poslední projektová část vychází z teoretických znalostí, navazuje na výsledky praktické části a obsahuje návrh komunikační a implementační strategie pro nově zvolené CSR aktivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39183
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44473
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet