Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o |
Autor: |
Denková, Barbora
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje tématu efektivní komunikace s cílovými skupinami. Hledá neobvyklé formy komunikace, které oslovují návštěvníky eventů více než tradiční formy. Dále zjišťuje, jak na návštěvníky zapůsobí spojení eventu s charitativní akcí a zda toto spojení ovlivní jejich rozhodnutí přijít na podobný event také příště. V závěru teoretické části jsou uvedeny cíle práce, výzkumné metody a výzkumné otázky, na které bude odpovězeno v závěru následující praktické části. Provedené analýzy budou východisky pro vypracování projektu Benefice pro Libušín, jejíž součástí bude netradiční akce Špekáčkování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39182
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
44472
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet