Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Autor: Baráková, Hana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum. V praktické části obsahuje diplomová práce interpretaci a shrnutí výzkumných sond z let 2013 až 2016 a zaměřuje se na analýzu vývoje interní komunikace ve sledované společnosti. Součástí jsou doporučení ke zlepšení vyplývající ze zjištěných dat. V projektové části navrhuje diplomová práce projekt s cílem zvýšit angažovanost zaměstnanců a zlepšit komunikaci napříč společností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39175
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44465


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baráková_2016_dp.pdf 1.568Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baráková_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baráková_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet