Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace společnosti Wolters Kluwer se zaměřením na employer branding |
Autor: |
Baráková, Hana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá interní komunikací nakladatelské a vydavatelské společnosti v České republice z pohledu zaměstnanců a vnímáním společnosti jako značky zaměstnavatele. Primárně se zaměřuje na interní komunikaci a její vývoj a stav. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako interní komunikace, personální marketing, značka, značka zaměstnavatele, marketingový výzkum, kvantitativní výzkum. V praktické části obsahuje diplomová práce interpretaci a shrnutí výzkumných sond z let 2013 až 2016 a zaměřuje se na analýzu vývoje interní komunikace ve sledované společnosti. Součástí jsou doporučení ke zlepšení vyplývající ze zjištěných dat. V projektové části navrhuje diplomová práce projekt s cílem zvýšit angažovanost zaměstnanců a zlepšit komunikaci napříč společností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39175
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44465
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet