Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru
Autor: Štáková, Markéta
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou online newsletteru za pomoci oční kamery. Newsletter je v sou-časnosti jedním z nejběžnějších nástrojů marketingové komunikace, který můžeme zařadit do kategorie direct marketingu. Na oblibě získal především díky časové a finanční nená-ročnosti jeho sestavení, což přináší i značnou variabilitu. Avšak i newsletter podléhá urči-tým nárokům na grafickou a sdělovací výstavbu, která je limitována zejména zobrazením na displeji. Aby bylo plně využito výhod plynoucích z interaktivního online prostředí, je vhodné newsletter optimalizovat za pomocí oční kamery. Z výsledků testování lze vyhod-notit míru úspěšnosti s jakou člověk sdělení vnímá. V diplomové práci je toto šetření dopl-něno o hloubkové rozhovory, které napomáhají odhalit respondentovy motivy jednání. Spojením a interpretací těchto dvou metod jsou formulována doporučení na vizuální i sdě-lovací optimalizaci newsletteru firmy Dance and Jump s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39172
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44462


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štáková_2016_dp.pdf 35.31Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štáková_2016_op.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
štáková_2016_vp.docx 121.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet