Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru |
Autor: |
Štáková, Markéta
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá analýzou online newsletteru za pomoci oční kamery. Newsletter je v sou-časnosti jedním z nejběžnějších nástrojů marketingové komunikace, který můžeme zařadit do kategorie direct marketingu. Na oblibě získal především díky časové a finanční nená-ročnosti jeho sestavení, což přináší i značnou variabilitu. Avšak i newsletter podléhá urči-tým nárokům na grafickou a sdělovací výstavbu, která je limitována zejména zobrazením na displeji. Aby bylo plně využito výhod plynoucích z interaktivního online prostředí, je vhodné newsletter optimalizovat za pomocí oční kamery. Z výsledků testování lze vyhod-notit míru úspěšnosti s jakou člověk sdělení vnímá. V diplomové práci je toto šetření dopl-něno o hloubkové rozhovory, které napomáhají odhalit respondentovy motivy jednání. Spojením a interpretací těchto dvou metod jsou formulována doporučení na vizuální i sdě-lovací optimalizaci newsletteru firmy Dance and Jump s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39172
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44462
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet