Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na školní šikanu |
Autor: |
Ondrušáková, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou ve vztahu ke školní šikaně. Hlavním cílem práce je navržení kampaně proti školní šikaně, která bude založena na datech zjištěných v praktické části. Teoretická část diplomové práce se zabývá pojmy sociální marketing, sociální reklama, šikana, především ta školní a je zakončena metodikou, týkající se prak-tické části výzkumu. Praktická část obsahuje objasnění metody výzkumu, to znamená nejen popsání bloků dotazníku, způsobu výběru respondentů, ale i možná omezení šetření. Velký díl je pak tvořen výsledky dotazníkového šetření, které jsou zakončeny zodpovězením výzkumných otázek. V projektové části je návrh kampaně upozorňující na nebezpečí šikany. Ta se skládá z hlavní části, které je cílena na děti 2. stupně základní školy a spočívá ve spolupráci s YouTubery, a vedlejší / podpůrné části, spočívající v natočení spotu, cílícího na rodiče. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39165
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44451
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet