Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu |
Autor: |
Lohmannová, Iveta
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o značce Victoria's Secret, jak vznikala a jak ovlivnila své okolí. Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy, které jsou v následujících částech aplikované pro výzkum znalosti značky Victoria's Secret. V praktické části se práce zabývá historií značky, jejími prvními úspěchy i nedostatky. Dále analyzuje její postavení v rámci konkurence na českém trhu, pomocí Porterovy analýzy. Praktická část pokračuje primárním výzkumem, v podobě dotazníkového šetření. S výsledky vnímání značky Victoria's Secret zákaznicemi v České republice, bude navrhnuta v rámci projektové části komunikační strategie pro teoretické zavedení značky na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39159
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44444
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet