Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu
Autor: Lohmannová, Iveta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o značce Victoria's Secret, jak vznikala a jak ovlivnila své okolí. Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy, které jsou v následujících částech aplikované pro výzkum znalosti značky Victoria's Secret. V praktické části se práce zabývá historií značky, jejími prvními úspěchy i nedostatky. Dále analyzuje její postavení v rámci konkurence na českém trhu, pomocí Porterovy analýzy. Praktická část pokračuje primárním výzkumem, v podobě dotazníkového šetření. S výsledky vnímání značky Victoria's Secret zákaznicemi v České republice, bude navrhnuta v rámci projektové části komunikační strategie pro teoretické zavedení značky na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39159
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44444


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lohmannová_2016_dp.pdf 4.114Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lohmannová_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lohmannová_2016_vp.doc 501.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet