Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a komunikace nově vzniklé kavárny 9 životů |
Autor: |
Kučková, Tereza
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Objektem zkoumání této diplomové práce je nově vzniklá kočičí kavárna 9 životů v Opavě. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů z oblasti služeb, marketingu a marketingové komunikací služeb. Praktická část práce aplikuje poznatky na vybranou kavárnu. Součástí druhé části práce je i kvantitativní výzkum. Jeho cílem je zjistit spokojenost zákazníků kavárny s danou službou. Závěry a doporučení z tohoto výzkumu budou podány v závěrečné části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39158
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44443
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet