Tvorba značky marketingové agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba značky marketingové agentury |
Autor: |
Krčil, Lukáš
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová se zabývá strategickým plánováním budování značky v segmentu marketingových agentur. V teoretické části jsou formulovány jednotlivé přístupy k tvorbě a definici značky z pohledu různých autorů. Cílem práce je vytvořit strategický plán a vymezit značku Digital Brain oproti konkurenci na trhu a také logicky rozčlenit její portfolio. Pro tyto účely autor porovnává konkurenci pomocí komparativní analýzy a zároveň zjišťuje potřeby, touhy a obavy cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je pak na základě výsledků analýz vytvořena strategie značky a portfolia agentury Digital Brain. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39156
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44441
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet