Tvorba značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba značky |
| Autor: |
Konečná, Žaneta
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde autorka zjišťuje hlubší motivy a také současné vnímání značky. Zjištěné poznatky jsou validovány kvantitou. Cílem práce je vyvodit východiska pro brand strategii vycházející z primárních i sekundárních šetření a zpracovat projekt brand booku pro danou značku. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39154
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44439
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet