Tvorba značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba značky
Autor: Konečná, Žaneta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde autorka zjišťuje hlubší motivy a také současné vnímání značky. Zjištěné poznatky jsou validovány kvantitou. Cílem práce je vyvodit východiska pro brand strategii vycházející z primárních i sekundárních šetření a zpracovat projekt brand booku pro danou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39154
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44439


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
konečná_2016_dp.pdf 193.1Mb PDF Zobrazit/otevřít None
konečná_2016_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
konečná_2016_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet