Event marketing v destinaci Hodonín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing v destinaci Hodonín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing v destinaci Hodonín
Autor: Grauová, Lenka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace se zaměřením na event marketing v destinaci Hodonín a návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. V kapitole teoretické se práce věnuje zásadám marketingové komunikace a jejím specifikům v oblasti cestovního ruchu, dále přibližuje samotný event marketing a seznamuje čtenáře se všeobecnými zásadami cestovního ruchu jeho návaznosti na život a vývoj obcí. Analytická část se zabývá charakteristikou území města Hodonín z pohledu historie, geografie, demografie i kultury. Dále je zde přiblížena současná komunikace města a sou-časní návštěvníci města. Informace jsou následně vyhodnocené ve SWOT analýzách vzta-hujících se k cestovnímu ruchu a propagaci území. Ve třetí, projektové části, je představen návrh na event určený pro tuto destinaci s ohledem na její zaměření, potenciál a výběr cí-lových skupin. Projektový návrh se potom mimo marketingovou komunikaci věnuje celé myšlence akce, jejím přípravám, dopadu na území i rizikům a limitům převedení návrhu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39146
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
grauová_2016_dp.pdf 3.538Mb PDF Zobrazit/otevřít None
grauová_2016_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
grauová_2016_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet