Event marketing v destinaci Hodonín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing v destinaci Hodonín |
Autor: |
Grauová, Lenka
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace se zaměřením na event marketing v destinaci Hodonín a návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. V kapitole teoretické se práce věnuje zásadám marketingové komunikace a jejím specifikům v oblasti cestovního ruchu, dále přibližuje samotný event marketing a seznamuje čtenáře se všeobecnými zásadami cestovního ruchu jeho návaznosti na život a vývoj obcí. Analytická část se zabývá charakteristikou území města Hodonín z pohledu historie, geografie, demografie i kultury. Dále je zde přiblížena současná komunikace města a sou-časní návštěvníci města. Informace jsou následně vyhodnocené ve SWOT analýzách vzta-hujících se k cestovnímu ruchu a propagaci území. Ve třetí, projektové části, je představen návrh na event určený pro tuto destinaci s ohledem na její zaměření, potenciál a výběr cí-lových skupin. Projektový návrh se potom mimo marketingovou komunikaci věnuje celé myšlence akce, jejím přípravám, dopadu na území i rizikům a limitům převedení návrhu do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39146
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
44431
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet