The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Autor: Brátová, Zuzana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: V České republice se jezdectví stává stále oblíbenějším sportem. Vznikají nové, často velmi kvalitní areály, kterým však chybí dobrá marketingová komunikace, která by přilákala nové investory a pomohla zvětšit fanouškovskou základnu. Vzhledem k obrovskému rozvoji online médií a jejich globální využitelnosti se jejich aplikace v rámci marketingových aktivit parkurových závodů přímo nabízí. Tato práce se zaměřuje právě na využití online marketingových nástrojů ke zlepšení image jezdeckých areálů a popularizaci jezdeckého sportu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda má dobře provedená online marketingová komunikace vliv na image parkurových závodů. Pomocí analýzy vlivu online komunikace prestižního areálu v Aachen (Německo) na jeho image se snaží získané poznatky aplikovat na český trh a vytvořit tak univerzální model pro využití online marketingových nástrojů ke zvýšení image středně velkých jezdeckých areálů v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39138
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44422


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brátová_2016_dp.pdf 29.64Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brátová_2016_op.docx 122.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brátová_2016_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet