Dress code v českých organizacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Dress code v českých organizacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Dress code v českých organizacích
Autor: Suchánek, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce řeší téma pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací dress code. V teoretické části na základě rešerše literárních zdrojů objasňuje, do jaké části marketingových komunikací problematika dress code patří, jaký význam má pro firemní kulturu, co vše může ovlivnit. Řeší také historické souvislosti, faktor prvního dojmu, důležitost dress code v obchodním styku a popisuje, jak má oblékání ve firemním prostředí vypadat a jakých chyb se vyvarovat. V praktické části na základě kvalitativního, kvantitativního a sekundárního marketingového průzkumu zkoumá využívání dress code, analyzuje přístup českých organizací k této problematice, poukazuje na specifika a předkládá doporučení k tématu pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39127
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44404


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suchánek_2016_dp.pdf 1.918Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suchánek_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
suchánek_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet