Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace |
Autor: |
Slavík, Libor
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zhodnocení metod pro testování webových stránek jako jednoho z významných nástrojů marketingového mixu. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje vlastnosti a princip jednotlivých testovacích metod a příklady vhodného použití. Na základě analýzy všech popsaných metod jsou následně vytipovány čtyři z nich, vhodné pro přípravu návrhu webových stránek a ověření funkčnosti navrhovaného řešení. První dvě metody jsou analytické a vycházejí ze sledování chování reálných uživatelů na stávajících webových stránkách. Jedná se o analýzu pomocí Google Analytics a Crazy Egg. Dalším použitým nástrojem testování je Card Sorting, sloužící k návrhu struktury webu a vytvoření hlavního menu a struktury katalogu. Na základě výsledků ze tří výše popsaných metod je sestaven grafický návrh nejdůležitějších stránek webové prezentace, který je následně testován při polo-strukturovaných rozhovorech s reálnými uživateli. Všechny použité metody dokázaly odhalit závažné skutečnosti, které jsou stěžejní pro správná strategická rozhodnutí při budování nové webové prezentace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39124
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet