Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech |
| Autor: |
Novotná Kollerová, Sandra
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je popsána a zhodnocena jeho propagace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39117
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet