Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno
Autor: Lazárková, Petra
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o využívání marketingových nástrojů k propagaci konkrétního sociálního podniku. Cílem práce je zjistit, zda li a jak využívá sociální podnik marketingové nástroje ke své propagaci a k získání zákazníků. První část se zabývá vymezením teoretických východisek pro druhou, praktickou část práce. Postupně objasňuje pojmy neziskový sektor, sociální služby, sociální podnikání a problematiku marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu metodou polostrukturovaných rozhovorů a analýzou dokumentů zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Závěr práce na základě výsledných hodnot z empirického výzkumu předkládá odpověď na základní výzkumnou otázku, čímž naplňuje cíl bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39113
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44384


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lazárková_2016_dp.pdf 23.37Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lazárková_2016_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lazárková_2016_vp.doc 200Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet