Image značky Jack Daniel´s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image značky Jack Daniel´s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image značky Jack Daniel´s
Autor: Křivánková, Zdeňka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje značky Jack Daniel´s. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka a image. V praktické části je nejprve popsán profil a image značky Jack Daniel´s. Následně je značka analyzována za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří expertní rozhovory s marketingovým ředitelem společnosti Brown-Forman a jejich obchodní zástupkyní, otevřené rozhovory s konzumenty značky Jack Daniel´s a v neposlední řadě dotazníkové šetření z HORECA prostředí. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela značka Jack Daniel´s v posledních letech, které ovlivnilo uvedení nových variant. Výstupem je hodnocení všech shromážděných dat a na závěr jsou navržena doporučení pro další budování značky Jack Daniel´s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39111
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44381


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křivánková_2016_dp.pdf 4.154Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křivánková_2016_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křivánková_2016_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet