Image značky Jack Daniel´s
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image značky Jack Daniel´s |
Autor: |
Křivánková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje značky Jack Daniel´s. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka a image. V praktické části je nejprve popsán profil a image značky Jack Daniel´s. Následně je značka analyzována za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří expertní rozhovory s marketingovým ředitelem společnosti Brown-Forman a jejich obchodní zástupkyní, otevřené rozhovory s konzumenty značky Jack Daniel´s a v neposlední řadě dotazníkové šetření z HORECA prostředí. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela značka Jack Daniel´s v posledních letech, které ovlivnilo uvedení nových variant. Výstupem je hodnocení všech shromážděných dat a na závěr jsou navržena doporučení pro další budování značky Jack Daniel´s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39111
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44381
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet