Direct marketing jako součást komunikačního mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing jako součást komunikačního mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Autor: Jasenský, Jiří
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového výzkumu a e-mail marketingu. Stejně tak součástí této práce je specifikace metodologie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat provedeného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocení se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39104
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 44374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jasenský_2016_dp.pdf 6.482Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jasenský_2016_op.doc 156.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jasenský_2016_vp.docx 185.0Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet