Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
Autor: Benáčková, Jana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou ředitelné barvy, na kterou je práce aplikována, a analyzuje výzkumnou sondu vedenou formou dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů v segmentu vodou ředitelných barev. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumné sondy, na jejichž základě je možné navrhnout další kroky vedoucí k posílení značky vodou ředitelné nátěrové hmoty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39096
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 44366


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
benáčková_2016_dp.pdf 2.332Mb PDF Zobrazit/otevřít None
benáčková_2016_op.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
benáčková_2016_vp.doc 500.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet