Image značky Adidas

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Image značky Adidas

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Image značky Adidas
Autor: Vodáková, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. Bakalářská práce polostrukturovaným roz-hovorem zkoumá, jak je značka Adidas vnímána u mladé cílové skupiny, a také jak ji vnímá široká veřejnost v dotazníkovém šetření v nejrůznějších aspektech. Obě provedené sondy jsou východiskem pro navržení doporučení a závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39093
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44363


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vodáková_2016_dp.pdf 1.797Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vodáková_2016_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vodáková_2016_vp.doc 499.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet