Image značky Adidas
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image značky Adidas |
Autor: |
Vodáková, Tereza
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. Bakalářská práce polostrukturovaným roz-hovorem zkoumá, jak je značka Adidas vnímána u mladé cílové skupiny, a také jak ji vnímá široká veřejnost v dotazníkovém šetření v nejrůznějších aspektech. Obě provedené sondy jsou východiskem pro navržení doporučení a závěrů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39093
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44363
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet