Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz |
Autor: |
Tran, Duy Anh
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Snapbacks.cz, jenž nabízí sortiment streetwearového oblečení a doplňků. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti, zejména nových forem marketingové komuni-kace a také popsat průběh speciálně pořádaného release eventu, za účelem uvedení nové kolekce na trh. Následně zjistit, jestli event splnil stanovené cíle a zda-li má vliv na pozitiv-ní image firmy. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do devíti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do jedenácti kapitol a představuje společnost Snapbacks.cz, její marketingový mix a novou formu komunikace spolu s představením značky Cayler & Sons a její release event, od nichž se odvíjí i následný kvalitativní výzkum formou focous group a hloubkového rozhovoru a jejich vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39090
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
44360
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet