Proces přípravy projektu Zlin Design Week
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proces přípravy projektu Zlin Design Week |
Autor: |
Stehlíková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje přípravné fázi projektu Zlin Design Week a rozebráním jeho prvního roční-ku. Teoretická část pojednává o projektovém řízení, projektu, jeho cílech a životních fázích. Snaží se poukázat na neziskovost projektů a motivaci projektového týmu, manažerů a lidí v něm. Praktická část práce se pak zabývá samotným projektem Zlin Design Week. Poukazuje na jeho první ročník a pomocí marketingového výzkumu s velice úzkou cílovou skupinou se snaží zaopatřit otázku volby tématu projektu do dalších let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39085
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44355
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet