Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně |
Autor: |
Mlýnek, Adam
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je "Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně". V teoretické části je definován marketing, sociální marketing a sociální reklama, stejně jako další související témata. Praktická část se zabývá charakteristikou a analýzou vybraných kampaní a jejich celkovým dopadem. Tato závěrečná část bakalářské práce dále zahrnuje kvalitativní výzkum zaměřený na vnímavost a účinnost protikuřáckých kampaní realizovaný v roce 2016 autorem práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39071
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44340
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet