Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích |
| Autor: |
Kubíčková, Bára
|
| Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením na módní přehlídku a klíčovými pojmy z projektového řízení. Praktická část analyzuje současný stav projektu Fashion show Dotek a průběh projektového řízení. Součástí je i dotazníkové šetření, jehož cílem je najít odpověď na výzkumnou otázku, zda je nový koncept projektu tou správnou volbou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39067
|
|
Datum:
|
2016-01-29 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44334
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet