Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Autor: Čermáková, Dominika
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí" se zabývá funkčností reklamních spotů zaměřených na osoby postižené nebo ohrožené domácím násilí. Cílem práce je zjistit, který z prvků používaných ve spotech je nejefektivnější, tedy který veřejnost nejvíce zaujme. V další části bude potvrzena nebo vyvrácena teorie, že emocionální apel má v sociální reklamě efekt potlačení apelu informativního. První část práce je zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama nebo domácí násilí. Také jsou zde rozebrány jednotlivé parametry od emocionálních a informativních apelu po využití různých barev, hudebních stylů či celebrit. V poslední teoretické části je rozebrána metodika práce. Praktická část obsahuje nejprve popisy jednotlivých spotů a je-jich kontext. Následně jsou zde jednotlivě spoty analyzovány. V konečné fázi jsou porovnány výsledky jednotlivých částí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39055
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 44316


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čermáková_2016_dp.pdf 3.048Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čermáková_2016_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čermáková_2016_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet