Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Model závislosti dodatočných nákupov od lojality bankového klienta
Autor: Chochoľáková, Anna
URI: http://hdl.handle.net/10563/39013
Datum: 2010-07-14
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 98
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Výskumným problémom riešeným v rámci dizertačnej práce je vplyv spokojnosti a lojality bankového zákazníka na finančnú výkonnosť komerčnej banky prostredníctvom potenciálnych nákupov dodatočných bankových produktov. Hlavným cieľom je navrhnutie systému starostlivosti o retailového klienta v komerčnej banke v kontexte perspektívneho rastu finančnej výkonnosti. Na dosiahnutie tohto cieľa boli použité techniky kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu. Bola spracovaná kritická literárna rešerš a dotazníkový výskum zameraný na spokojnosť a lojalitu bankového zákazníka. Získané údaje boli spracované pomocou matematickej a štatistickej analýzy.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chochoľáková_2016_dp.pdf 520.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chochoľáková_2016_op.pdf 363.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chochoľáková_2016_vp.pdf 396.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet