Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ
Autor: Dubová, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické části se zabývám popi-sem firmy a produktu a rozborem propagační kampaně, která proběhla na konci roku 2006, analyzuji prostředky, které k tomu firma Fujifilm CZ zvolila a především jsem se snažila změřit účinnost této komunikace. V projektové části potom navrhuji kampaň, která vychází z poznatku výzkumu a navrhuji, dle mého názoru, efektivnější prostředky komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3898
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4896


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dubová_2007_dp.pdf 3.189Mb PDF Zobrazit/otevřít
dubová_2007_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dubová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet