Tvořivost učitele ve výuce předmětu Informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu Informatika v mezipředmětových vztazích)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvořivost učitele ve výuce předmětu Informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu Informatika v mezipředmětových vztazích) |
Autor: |
Chludová, Eva
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá reformou školství, jejím průběhem a přístupy k vyučování, ke kterým reforma inklinuje. Dále práce podrobně rozebírá jednotlivé kurikulární dokumenty - Národní program vzdělávání, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program, jejich náplň a obsah se zaměřením na gymnaziální vzdělávání. Čtenář této práce se seznámí s problematikou mezipředmětových vztahů a pojmem tvořivost. V části o projektovém vyučování jsou popsány jeho výhody a je zde zmínka o mezinárodním projektu Tvořivá informatika. Praktická část uvádí náměty na projekty určené pro práci se žáky 1.ročníku čtyřletého gymnázia s využitím tvořivosti a také mezipředmětových vztahů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3886
|
Datum:
|
2007-06-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6126
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet