Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk |
Autor: |
Klimecký, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť realizovateľné zlepšenie internetovej marketingovej komunikácie pre e-shop fajntricko.sk. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš týkajúca sa marketingovej komunikácie na internete. Úvod praktickej časti popisuje základne informácie o internetovom obchode. Následne je prevedená analýza jednotlivých foriem internetovej marketingovej komunikácie ako aj analýza silných a slabých stránok firmy. Na záver sú predstavené odporučenia vyhotovené na základe prevedených analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38858
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39918
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet