Rizika zavádění nového výrobku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rizika zavádění nového výrobku |
Autor: |
Rektořík, Jan
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zaváděním služby první spuštění a kalibrace televizoru na trh a analýzou rizik, které tato služba s sebou nese. V teoretické části jsou uvedeny zá-kladní pojmy, které s touto problematikou souvisí. Praktická část obsahuje představení spo-lečnosti, ve které bude tato služba prováděna a její stávající portfolio služeb, popisuje a analyzuje prostředí společnosti, konkurenci, zákazníky a rizika spojená se službou. V závěrečné části je uveden způsob propagace nové služby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38752
|
Datum:
|
2016-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
43879
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet