Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)
Autor: Musilová, Romana
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38733
Datum: 2016-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Ovládání rizik
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43858


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
musilová_2016_dp.pdf 3.367Mb PDF Zobrazit/otevřít None
musilová_2016_op.pdf 119.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
musilová_2016_vp.pdf 165.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet