Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.) |
Autor: |
Musilová, Romana
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38733
|
Datum:
|
2016-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
43858
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet