Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o. |
Autor: |
Tesařová, Klára
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato práce je vypracována pro společnost TRIDO, s.r.o. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýzy je vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je provedena nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/386
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3741
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet