Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.
Autor: Tesařová, Klára
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato práce je vypracována pro společnost TRIDO, s.r.o. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýzy je vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je provedena nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/386
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 3741


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tesařová_2006_dp.pdfZablokované 1.397Mb PDF
tesařová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tesařová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet