Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Panák, Michal
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti působící ve strojírenském průmyslu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38665
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39633
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet