Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. |
Autor: |
Wantula, Jan
|
Vedoucí: |
Čada, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. Teoretická část charakterizuje obecně pojem marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Následně se věnuje definováním marketingové komunikace na internetu na základě aktuálně využívaných trendů v praxi. Součástí teoretické části jsou také analytické metody pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly Analytické metody a návrh doporučení. Analytická část řeší současný stav společnosti v oblasti marketingové komunikace prostřednictví analytických metod. Následné návrhy a doporučení, které jsou podložené dotazníkovým šetřením a SWOT analýzou se věnují zlepšení zpětné vazby mezi klientem a společností na základně emailového spojení a dále zavedením online rezervačního systému na webových stránkách společnosti. Součástí návrhu doporučení je časová, a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38659
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39609
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet