[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování |
Autor: |
Kratochvílová, Edita
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jak se projevuje v nákupním rozhodování spotřebitele iracionalita. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto informace jsou následně použity jako podklad pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako konkrétní produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno pro tuto společnost doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38642
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
39558
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet