[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza iracionálního nákupního chování
Autor: Kratochvílová, Edita
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jak se projevuje v nákupním rozhodování spotřebitele iracionalita. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto informace jsou následně použity jako podklad pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako konkrétní produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno pro tuto společnost doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38642
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 39558


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.770Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2016_op.docx 22.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet