Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu
Autor: Lobotka, Tomáš
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Na teoretické poznatky plynule navazuje část praktická. Její úvod je vymezen představení a rozboru podnikatelského subjektu, SWOT analýze a realizaci dotazníkového šetření mezi stávajícími klienty. Reakcí na zjištěné poznatky je projektová část diplomové práce, která podnikateli poskytuje několik doporučení, jejichž realizaci je možno docílit stanoveného cíle. Jednotlivé návrhy jsou v závěru podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38599
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39147


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lobotka_2016_dp.pdf 3.534Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lobotka_2016_op.docx 29.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lobotka_2016_vp.docx 25.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet