Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu |
Autor: |
Lobotka, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Na teoretické poznatky plynule navazuje část praktická. Její úvod je vymezen představení a rozboru podnikatelského subjektu, SWOT analýze a realizaci dotazníkového šetření mezi stávajícími klienty. Reakcí na zjištěné poznatky je projektová část diplomové práce, která podnikateli poskytuje několik doporučení, jejichž realizaci je možno docílit stanoveného cíle. Jednotlivé návrhy jsou v závěru podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38599
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39147
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet