Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Autor: Vataman, Natalia
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Nowadays email marketing is being considered as a cost-effective marketing tool for different organizations to market their products or services. Purcari wine is an old wine brand in Moldovan market. The purpose of this thesis is to suggest the new market expansion strategy and overall marketing strategy for Purcari wine in Moldova by introducing an email marketing campaign. The thesis will analyze the current marketing situation of Purcari wine and formulate the strategy of email marketing project, which can help company for acquisition or retention; This paper is more focused on acquisition email marketing, marketing designed to win rather than retain customers.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38414
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43563


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vataman_2016_dp.pdf 2.537Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vataman_2016_op.pdf 206.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vataman_2016_vp.docx 30.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet