Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín
Autor: Juhasová, Soňa
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí organizace Naděje Zlín. Cílem je analyzovat současný stav a navrhnout vhodná doporučení pro zlepšení stávajícího prostředí. Teoretická část zahrnuje základní informace o neziskových organizacích, marketingový mix, marketingovou komunikaci, specifika marketingového řízení a informace o marketingovém prostředí. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Naděje Zlín a analyzuje její marketingové prostředí. Na základě této analýzy byla navržena doporučení, která by mohla zlepšit marketingové prostředí organizace. Tato doporučení byla na závěr podrobena nákladové a rizikové analýze. 
URI: http://hdl.handle.net/10563/38398
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 43532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
juhasová_2016_dp.pdf 1.809Mb PDF Zobrazit/otevřít None
juhasová_2016_op.docx 23.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
juhasová_2016_vp.pdf 260.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet